Рубрика: Հայոց լեզու քերականություն, Նախագծեր

Մերիլին Մոնրո

Մերիլին մոնրո (1926 — 1962), ծնված Նորմա aneին Մորտենսոնը, դերասանուհի, մոդել և երգչուհի էր, որը 1950-ականներին դարձավ Հոլիվուդի ամենահայտնի դեմքերից մեկը: Նրա անժամանակ մահը չխանգարեց նրան մնալ մշակութային պատկերակ: փոփ առ այսօր:

Նա սկսել է շոու բիզնեսում որպես մոդել, այնուհետև վարձվել է 20th Century Fox- ի կողմից և այդպիսով սկսել է իր համբավը ձեռք բերել: Վաղ տարիներին նա միայն աննշան դերեր ստացավ որոշ կինոնկարներում: 1950-ականների ընթացքում նա նոր պայմանագիր է կնքում Fox- ի հետ և այդ ժամանակվանից սկսում է ավելի հայտնի դերեր ստանալ:

Նրանց ամենակարևոր դերերը ներառում են ՆիագարանՊարոնայք նախընտրում են շիկահերին Յ Ինչպես բռնել միլիոնատիրոջը:

Այդ պահից նա դարձավ կինոարդյունաբերության տնտեսապես ամենաշահութաբեր աստղերից մեկը և ամրապնդվեց նրա ՝ որպես սեքս խորհրդանիշի կերպարը: Չնայած դրան, նա գոհ չէր այն հիմար շեկի կարծրատիպից, որի մեջ արտադրողները նրան աղավնեցին:

Նա ժամանակ անցկացրեց դերասանական ստուդիայում դերասանական արվեստի ուսման վրա, և դրանից հետո Ֆոքսը երկարացրեց պայմանագիրը, բայց նրանք նրան ավելի շատ վերահսկողություն են սահմանում կարիերայի վրա և ավելի լավ աշխատավարձ: Նրա դերերը նույնպես բարելավվեցին, և նա մրցանակներ ստացավ այնպիսի ֆիլմերում իր կատարման համար, ինչպիսիք են Ոտքի կիսաշրջազգեստ և խենթություն.

Անձամբ նա բախվեց բազմաթիվ դժբախտությունների ՝ սկսած լքման մանկությունից, վերջացրած սիրային հարաբերությունների ցուցակով, որոնք լավ չեն ավարտվել: Նա ուներ նաև կախվածության խնդիրներ և 1962 թվականին մահացավ բարբիտուրատի գերդոզավորումից:

Չնայած իշխանությունները նշում էին, որ դա, ամենայն հավանականությամբ, ինքնասպանություն է, Մոնրոյի մահը վիճահարույց խնդիր էր:

Կենսագրություն 

Վաղ տարիներին

Ծննդյան պահին Մորթենսոնը ՝ Նորմա aneին Բեյքերը, աշխարհ եկավ 1926 թվականի հունիսի 1-ին ԱՄՆ Կալիֆոռնիա նահանգի Լոս Անջելես քաղաքում: Նրա մայրը Գլեդիս Բեյքերն էր (որի օրիորդական անունը Մոնրո էր), կինոտեխնիկ: Աղջկա հոր ինքնությունը երբեք հայտնի չի եղել:

Գլեդիսը բաժանվեց իր առաջին ամուսնուց 1923 թվականին, և նա վերցրեց նրանց երկու երեխաներին, չնայած այն բանին, որ խնամակալությունը թողնվել էր նրա կնոջ վրա: Նրանց ամուսնալուծությունից մեկ տարի անց Գլեդիս Բեյքերն ամուսնացավ Էդվարդ Մորտենսոնի հետ, բայց կարճ ժամանակ անց նա լքեց նրան:

Աղջիկը մկրտվեց «Նորմա Bakին Բեյքեր», որը Գլեդիսի առաջին ամուսնու (Newոն Նյուտոն Բեյքեր) ազգանունն էր, բայց որը նա օրինականորեն օգտագործեց: Գլեդիսը պիտանի չէր նորածինին խնամելու համար, իսկ մայրական տատը չէր ցանկանում ստանձնել Նորմա aneինի դաստիարակությունը:

Այսպիսով, Գլեդիսը որոշեց թողնել իր դստերը խնամատար ծնողների խնամքին Կալիֆոռնիայի Հոթորն քաղաքում: Նորմա aneին այցելություններ է ստացել մորից, բայց մնացել է Բոլենդեր ընտանիքի մոտ մինչև յոթ տարեկան դառնալը, երբ Գլեդիսը տուն է գնել Հոլիվուդում և տարել նրան իր մոտ ապրելու:

Մանկություն

Նորմա aneինի նոր կյանքը մոր հետ երկար չի տևել, քանի որ մի քանի ամսվա ընթացքում Գլեդիս Բեյքերը ստիպված է եղել ընդունվել հոգեբուժական հաստատություն: Այդ ժամանակվանից նա դժվարությամբ է շփվել դստեր հետ:

Նորմա aneինը մնաց պետության խնամակալության ներքո, նախ նա շարունակեց ապրել Ատկինսոնների հետ ՝ մի ընտանիքի, որը վարձակալում էր Գլեյդիս Բեյքերի տան մի մասը: Այդ ժամանակ աղջիկը սեռական բռնության էր ենթարկվել:

Գլեյդիս Բեյքերի ընկերուհի Գրեյս Գոդարդը ստանձնեց Բեյքերի և նրա դստեր իրավաբանական գործերի պատասխանատվությունը: Նորմա aneինը ժամանակ է անցկացրել Գրեյսի հետ, այնուհետև նրան ուղարկել են մանկատուն, որին նա երբեք չի սովորել:

Գրեյս Գոդարդը մանկատան առաջարկությամբ կրկին նրան տարավ իր տուն, բայց դա երկար չտևեց: Այդ պահից Նորմա aneին ապրում էր տարբեր ընտանիքներում, բայց նա երբեք որևէ կապ չի ստեղծել նրանցից մեկի հետ և իրեն լքված է զգացել:

1938 թ. Նրան ուղարկեցին Անա Լոուերի մոտ և սովորեց Էմերսոնի կրտսեր ավագ դպրոցում, բայց 1941 թ. Նա ստիպված էր վերադառնալ Գոդարդներ: Այդ տարի նա ընդունվեց Վան Նոյսի ավագ դպրոց եւ սկսեց հանդիպել հարեւանի հետ:

Ամուսնություն

Նորմա aneին Բեյքերը 16 տարեկան էր, երբ ամուսնացավ իր 21-ամյա ընկերոջ ՝ Jamesեյմս Դուգերթիի հետ: Որոշումը կայացվել է այն պատճառով, որ աստվածապաշտները ստիպված են եղել տեղափոխվել և չեն կարողացել իրենց հետ տանել աղջկան, այնպես որ, եթե նա չամուսնանար, նա պետք է վերադառնար մանկատուն:

1962 թ. Հունիսի 19-ին Նորմա aneին Բեյքերն ամուսնացավ Դուգերթիի հետ և այդ պահից նա թողեց դպրոցը ՝ դառնալով տնային տնտեսուհի:

Չնայած ավելի ուշ, որպես Մերիլին Մոնրո, նա պնդում էր, որ իր հարսանիքը միայն հետաքրքրության համար է, այն ժամանակ նա ապացուցեց, որ սիրահարված է իր ամուսնուն ՝ Jimիմիին: Չնայած նա նամակներով նշում էր, որ տնային կյանքը քրտնաջան է, ասում է նաև, որ երջանիկ է, և ամուսինը մեծ սիրով է վերաբերվում իրեն:

1944 թ.-ին Դուգերտին ուղարկվեց Խաղաղ օվկիանոսի մի պաշտոն, որը 1943-ին միացել էր նավատորմին: Նորմա aneին նաև աշխատանքի անցավ Կալիֆոռնիայի Radioplane ընկերությունում: նրա գործը պարաշյուտների ստուգումն էր:

Մոդել

Ավելի ուշ գործարան, որտեղ աշխատում էր Նորման, այցելեց Դեյվիդ Քոնովեր անունով լուսանկարիչը, որին հանձնարարվել էր բարձրացնել Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի ժամանակ ամերիկացիների բարոյահոգեբանական վիճակը `պատերազմական գործողություններում աշխատող կանանց լուսանկարներով:

Այնտեղ Քոնովերը հայտնաբերեց Նորմա aneինին և համոզեց նրան թողնել գործարանային աշխատանքը 1945-ի սկզբին `մոդելավորմամբ զբաղվելու համար: Նոր աշխատանքի պտղի շնորհիվ նա կարողացավ տեղափոխվել ամուսնու ծնողների տնից:

Փառքի երազանքները նրան ավելի ու ավելի էին բաժանում տնային տնտեսության կյանքից և ամուսնուց `Jamesեյմս Դուգերտիից, ումից Նորմա aneինը բաժանվեց 1946 թ.-ին: Այդ ժամանակ նա մազերը ներկեց շեկ, ինչը իրեն ավելի բարենպաստ էր: Ես աշխատում եմ որպես մոդել:

Դերասանական գործունեության սկիզբը

1946 թվականի օգոստոսի 26-ին Նորմա aneին Բեյքերը պայմանագիր կնքեց 20th Century-Fox արտադրական ընկերության հետ: Գործակալը, որը նրան «գտել էր», կոչվում էր Բեն Լիոն, և նա առաջարկեց նրան փոխել իր անունը «Մերիլին», քանի որ այն համարվում էր ավելի առևտրային, քան իր սկզբնական անունը:

Նա նաև փոխեց իր ազգանունը մոր օրիորդական ազգանունով ՝ «Մոնրո», որն այդ պահից հայտնի դարձավ որպես «Մերիլին Մոնրո»: Նա շաբաթական վաստակում էր 75 դոլար, բայց պայմանագրի առաջին մի քանի ամիսներին նրան ոչ մի աշխատանք չէր հանձնարարվում:

Նա ժամանակ չկորցրեց և նվիրվեց կինոաշխարհի մասին հիմունքները սովորելուն: Վեց ամիս անց նրա պայմանագիրը երկարաձգվեց և նա ընդգրկվեց աննշան դերերում, բայց այն ֆիլմերը, որոնց նա մասնակցեց, հաջող չեղան, ուստի նա մերժվեց 20th Century-Fox- ում:

Նա վերադարձավ մոդելավորման աշխարհ և որոշ աշխատանքներ ստացավ կինոարտադրող այլ ընկերությունների հետ հաջորդ տարիներին, ինչպես դա եղավ Columbia Pictures- ի դեպքում: Նա այդ տարիներին Հոլիվուդում շփումների ավելի լայն ցանց ստեղծեց:

Այդ ընթացքում նա իրեն նվիրեց դերասանական կրթություն ստանալու ակադեմիաներում, ինչպիսիք են Actor’s Lab- ը: Columbia Pictures- ում գտնվելու ժամանակ նա ստացավ իր առաջին գլխավոր դերը 1948 թ. Երգչախմբի տիկնայք (երգչախմբի տիկնայք):

Դեպի համբավ

1940-ականների վերջին Մոնրոն հանդիպեց Johnոնի Հայդին `գործակալին, որը նրան նոր պայմանագիր է կնքել Fox- ի հետ: Այդ ժամանակ առանձնանում էր նրա մասնակցությունը մի քանի ֆիլմերում, ինչպիսիք էին. Պահածոյացված սեր մարքս եղբայրների.

Այնուամենայնիվ, դերասանները, որոնք իսկապես գրավել են նրա աշխատանքը քննադատների կողմից, այն դերերն էին, որոնցում խաղացել է Մոնրոն Եկեք խոսենք Եվայի կողմից Յ Ասֆալտե ջունգլիներ, Այդ պահից նա համարվում էր լուրջ դերասանուհի; Բացի այդ, նա յոթ տարվա պայմանագիր է ստացել Fox- ի հետ:

Այդ ժամանակվանից նա ավելի հաճախ դերեր է ձեռք բերում, և նրա անունը հաճախ է հայտնվում լրատվամիջոցներում: Ոմանք նրան կինոնկարում տեսնում էին պարզապես որպես զգայական ուղեկից, իսկ ոմանք էլ նրան համարում էին իսկապես տաղանդավոր:

1952-ին հայտնվեց ամսագրի շապիկին ԿյանքՆույն թվականին լույս էր տեսել այն լուրը, որ նա մերկ լուսանկարվել է օրացույցի համար, ինչը ամրապնդեց նրա կերպարը որպես սեքս խորհրդանիշ: Հայտնի բեյսբոլի խաղացող Joո Դի Մաջջոյի հետ նրա հարաբերությունների մասին լուրերը նույնպես սկսեցին ջրի երես դուրս գալ:

Նախկինում Մոնրոն ընտրվում էր հերոսներ խաղալու համար, որոնք շահարկում էին նրա սեռական ախորժակը և դա համարում էր հիասթափեցնող: Այդ ժամանակ նա սկսեց օգտագործել ամֆետամիններ և բարբիտուրատներ: Այդ ժամանակվանից նա համբավ է վաստակել նկարահանման հրապարակում դժվար լինելու համար:

Օծված աստղ

Մերիլին Մոնրոյի մասնակցությունը Նիագարան (1953) մեծ ընդունելություն ստացավ ինչպես հանդիսատեսի կողմից, ինչը նրան հաջողեց տոմսարկղային հաջողություն գրանցել, այնպես էլ քննադատների: Այս դերը հաստատեց Մոնրոյին որպես հոլիվուդյան գերաստղ և ստիպեց նրան տեղահանել այլ դերասանուհիներ սեքսուալ շեկ կարծրատիպում:

Մոնրոն ցույց տվեց, որ ինքն այլ տաղանդներ ուներ Պարոնայք նախընտրում են շիկահերին, Այդ կինոնկարում նա ուներ մի երգող տեսարան, որը կոչվում էր «Ադամանդները աղջկա լավագույն ընկերներն են», որը պատմության մեջ մտավ որպես այս դերասանուհու խորհրդանիշ:

1954 թ.-ին Մերիլին Մոնրոն երկրորդ անգամ ամուսնացավ, այս անգամ `մի քանի տարի նրա ընկերոջ` boyո Դի Մաջոյի հետ: Չնայած ամուսնությունը երկուսին էլ մեծ գովազդ առաջ բերեց, այն երկար չտևեց, քանի որ նրանք բաժանվեցին նույն ամսվա ինն ամսվա ընթացքում:

Ֆիլմը, որում խաղում է Մերիլին Մոնրոն, Գայթակղությունն ապրում է վերևում, Դա 1955-ի ամենահաջողություններից մեկն էր: Այդ տարի նա հիմնեց իր արտադրական ընկերությունը, որը կոչվում էր Marilyn Monroe Productions, հոգնելուց հետո `թույլ չտալով ավելի տրանսցենդենտալ դերեր:

Բացի այդ, չնայած նա ամենաշահութաբեր դերասանուհիներից մեկն էր, նրա ստացած վճարը սկսնակի էր, և, ընդհանուր առմամբ, առաջարկվող բոնուսները նրան չեղարկեցին:

Անաչում

Fox- ի հետ կոնֆլիկտում և իր Marilyn Monroe Productions նախագծի հետ, wasԼՄ-ները ծաղրում էին դերասանուհուն, ինչը նրան ցույց էր տալիս որպես հիմար աղջիկ, ով չէր հասկանում իր տեղը: Նա տեղափոխվեց Մանհեթեն և ընդունվեց «Դերասանների ստուդիա» ՝ դրամա սովորելու:

Ամուսնալուծության ավարտից հետո նա հարաբերություններ սկսեց արձակագիր Արթուր Միլլերի հետ, չնայած նրան, որ գործակալները խորհուրդ էին տալիս հեռու մնալ նրանից: Այդ ժամանակ դերասանուհին սկսեց հոգեվերլուծության գործընթաց:

1955-ի վերջին Fox- ը Մոնրոյին առաջարկեց նոր յոթ տարվա պայմանագիր: Նրանք բարձրացրեցին նրա աշխատավարձը և շնորհեցին նրան, որ այդուհետ նա կարող է ընտրել այն նախագծերը, որոնց ցանկանում է մասնակցել, ինչպես նաև այդ ֆիլմերի ռեժիսորները:

Բացի այդ, պայմանագրով սահմանված էր, որ Fox- ի հետ կնքված յուրաքանչյուր նախագծի համար Մերիլինը կարող էր իրականացրել իր արտադրական ընկերության հետ: Տեսնելով, որ նա հասել է իր որոնածին, theԼՄ-ները փոխեցին նրա կարծիքը հակամարտության մեջ և նշեցին, որ նա պայքարում է իր իրավունքների համար:

Երրորդ հարսանիք

Նոր պայմանագիրը ստորագրելուց հետո կոչվեց նրա հաջորդ ֆիլմը Ես երբեք Ձմեռ պապ չեմ եղել (կանգառ), նախագիծ, որում Մոնրոն ավելի մեծ ուժ ուներ տեխնիկական ոլորտում: Ֆիլմը անմիջապես տոմսարկղային հաջողություն ունեցավ և ցույց տվեց, որ Մերիլին Մոնրոյի հնարավորություններն ավելին էին, քան կարծում էին շատերը:

1956-ի հունիսի 29-ին Մոնրոն ամուսնացավ Արթուր Միլլերի հետ: Նույն թվականին նա ձայնագրեց Արքայազնը և շոու-աղջիկը դերասան Լորանս Օլիվիեի հետ: Փորձը հաճելի չէր, քանի որ նրանք իրար չէին համընկնում, և նա, որպես նկարիչ, մեկ անգամ ևս իրեն անտեսված զգաց:

Մերիլին Մոնրոյի այդ աշխատանքը ամերիկյան հասարակության կողմից այնքան էլ լավ չընդունվեց, բայց դերասանուհուն մի քանի եվրոպական մրցանակ բերեց, ինչպես դա եղավ Իտալիայի կինոակադեմիայից Դեյվիդ դի Դոնատելոյի հետ:

Այս պահին Մոնրոն հրաժարվեց իր կարիերայից ՝ ամուսնության հետ ժամանակ անցկացնելու և ընտանիք կազմելու փորձեր անելու համար: Նա ունեցել է մի քանի հղիություն, բայց ամեն ինչ ավարտվել է վիժումներով, ինչը խորը տխրություն է առաջացրել նրա մոտ:

1958-ին նա վերադարձավ ձայնագրման հավաքածուներ Ոտքի կիսաշրջազգեստ և խենթություն, Մոնրոն բացասական էր դարձնում այն ​​նկարիչների փորձը, ովքեր իր հետ տեսարաններ էին կիսում, քանի որ չնայած նա մոռացավ իր տողերը և ուշացավ, բայց նա պահանջեց, որ նրանք կրկին ձայնագրեն այնքան ժամանակ, քանի դեռ նա չի բավարարվել:

Ի վերջո, Մոնրոն ցույց տվեց, որ իր ունեցած տաղանդը բացառիկ է, քանի որ չնայած նրա ներկայացրած բողոքներին, նրա դերը Ոտքի կիսաշրջազգեստ և խենթություն Դա նրան շնորհեց «Ոսկե գլոբուս» ՝ որպես լավագույն դերասանուհի:

Վերջին տարիները

Նրա վերջին ֆիլմն էր Անհամապատասխանությունները, ռեժիսոր ՝ Johnոն Հուստոն: Սցենարը գրել էր հատուկ Մոնրոյի համար նրա ամուսինը, քանի որ նա իսկական դրամատիկ դեր էր ուզում: Սակայն նրանց հարաբերությունները շատ վատթարացան, և 1960-ականների վերջին նրանք բաժանվեցին:

Մոնրոյի և Միլլերի ամուսնալուծությունը տեղի ունեցավ 1961 թ. Հունվարին: Այդ ժամանակ դերասանուհու անհանգստությունը նրան դրդեց վերսկսել թմրամոլությունը և նա նաև սկսեց ալկոհոլիզմի նշաններ ցույց տալ:

1961 թ.-ին նա երկու անգամ վիրահատվել է, նա նաև հոսպիտալացվել է դեպրեսիայի համար:Այդ տարվա ընթացքում նա սկսեց հանդիպել երգիչ Ֆրենկ Սինատրային և հանդիպեց Միացյալ Նահանգների նախագահ Johnոն Քենեդիին, որի հետ նա սկսեց ընկերություն, որը հանգեցրեց սիրավեպի մասին լուրերի:

1962-ի մարտին հայտարարվեց, որ դերասանուհին կլինի գլխավոր հերոսը Ինչ-որ բան կա տալու, Այդ ֆիլմի արտադրությունը խիստ հետաձգվեց ՝ կապված Մոնրոյի առողջական որոշ խնդիրների հետ, և նա կարճ ժամանակով հեռացվեց աշխատանքից Ֆոքսի կողմից, բայց նա աշխատանքի ընդունվեց:

Դա վերջին կինոնախագիծն էր, որի վրա աշխատել է Մերիլին Մոնրոն, բայց այն կիսատ է մնացել:

Մահ

Մերիլին Մոնրոն կյանքից հեռացավ 1962 թվականի օգոստոսի 4-ին, Կալիֆոռնիայի Լոս Անջելես քաղաքում գտնվող իր տանը: Նրա մահվան պատճառը շատ ենթադրություններ է առաջացրել, նրա դիահերձմամբ նշվել է, որ մահը տեղի է ունեցել երեկոյան 20: 30-ից 22: 30-ն ընկած ժամանակահատվածում `բարբիտուրատների գերդոզավորման պատճառով:

Դերասանուհու մարմինը գտել է նրա տնային տնտեսուհի Յունիս Մարեյը օգոստոսի 5-ի առավոտյան երեքին: Նա տարօրինակ էր համարում տեսնել Մոնրոյի սենյակի լույսը, այնպես որ նա թակեց դուռը ՝ տեսնելու ամեն ինչ կարգին է և ոչ մի պատասխան չստացավ:

Մարեյը զանգահարեց Մոնրոյի հոգեբույժ Ռալֆ Գրինսոնին, և նա շուտով եկավ դերասանուհու տուն և ներս մտավ նրա սենյակի պատուհանից:

Այդ պահին նրանք գտան նրան առանց կենսական նշանների իր անկողնում: Չնայած դրան, նրանք զանգահարեցին նրա բժշկին ՝ Հայման Էնգելբերգին, ով մահացած էր ճանաչել դեպքի վայրում առավոտյան ժամը 3: 50-ին:

Նրա բժիշկները հայտարարեցին, որ նա տառապում է դեպրեսիայից և տրամադրության կտրուկ փոփոխություններից, և նրանք նաև նշում են, որ նա ունեցել է նախկին չափից մեծ դոզա, որի համար նկարչի մահը հայտարարվել է որպես հնարավոր ինքնասպանություն:

Արձագանք

Մերիլին Մոնրոյի մահը ցնցող իրադարձություն էր հասարակության կարծիքի համար: Նրա մահը դարձավ աշխարհի ամենակարևոր թերթերի առաջին էջերը, իսկ երկրպագուները հիասթափված էին նկարչի կորստից:

Նրա նախկին ամուսինը ՝ eո Դի Մաջիոն, ով իր սիրային կապի խզումից հետո մնաց նրա ընկերը, ղեկավարում էր Մոնրոյի հուղարկավորության արարողության մանրամասները Westwood Village Memorial Park գերեզմանատանը:

Կինոգրաֆիա 

– Վտանգավոր տարիներ (Վտանգավոր տարիներ), 1947.

– Սկուդդա հու: Scudda Hay! 1948.

– Երգչախմբի տիկնայք (Երգչախմբի տիկնայք), 1948.

– Պահածոյացված սեր (Սերը երջանիկ է), 1949.

– Տոմս դեպի Tomahawk, 1950.

–  Ասֆալտե ջունգլիներ (Ասֆալտե ջունգլիներ), 1950.

– Եկեք խոսենք Եվայի կողմից (Ամեն ինչ Եվայի մասին), 1950.

 Գնդիկավոր գնդակը, 1950.

– Աջ խաչ, 1950.

– Home Town Story, 1951.

– Ինչքան երիտասարդ եք զգում, 1951.

 Սիրո բույն, 1951.

– Եկեք դա դարձնենք օրինական, 1951.

– Վթար գիշերվա ընթացքում (Բախում գիշերով), 1952.

– Մենք ամուսնացած չենք, 1952.

– Մի խանգարեք թակել, 1952.

– Ես ինձ երիտասարդացած եմ զգում (Անիմաստ աշխատանք), 1952.

– O. Henry’s Full House, 1952.

– Նիագարան (Նիագարան), 1953.

– Պարոնայք նախընտրում են շիկահերին (Պարոնայք նախընտրում են շիկահերներին), 1953.

– Ինչպես բռնել միլիոնատիրոջը (Ինչպես ամուսնանալ միլիոնատիրոջ հետ), 1953.

– Անվերադարձ գետ (Անվերադարձ գետ), 1954.

– Շոու բիզնեսի նման բիզնես չկա, 1954.

– Գայթակղությունն ապրում է վերևում (Յոթ տարվա քորը), 1955.

– Ես երբեք սանտա չէի (Կանգառ), 1956.

– Արքայազնը և շոու-աղջիկը (Իշխանն ու շոու-աղջիկը), 1957.

– Ոտքի կիսաշրջազգեստ և խենթություն (Ոմանց դա դուր է գալիս), 1959.

 Եկեք սիրենք, 1960.

– Սխալները (Անհամապատասխանությունները), 1961.

Оставьте комментарий